dijous, 3 de gener de 2008

m'obro els ulls...

7 comentaris:

Montse ha dit...

Bon any 2008 Anna, a veure quan tornas a venir al meu programa...
Petonets.

Joan deu Peiroton ha dit...

La Susanna em fa recordar del temps quan vaig visitar la cova d'Altamira. No t'estic parlant del museu amb la reconstitució, sinó de la veritable.

Joan deu Peiroton ha dit...

"I encara us dic: és més fàcil que un camell passi pel forat d'una agulla, que no pas que cignes salvatges i incultes passin per l'ull de la Susanna"
Extracte de l'evangeli segons Joan -(d'en Perotó). La canonització d'aquest Joan no és prevista.

Joan deu Peiroton ha dit...

Un contaire qu'ei passat per aquiu. Qu'a deishat dus contes. Son pas en gascon mès en catalan, tot especiaument adobats per la poetessa. Lo prumèr qu'ei
"La Bella Dorment" e lo segond
"La Reina de les Neus",
la que vivia en un palau de gel, te'n recordes?. Li diràs qual t'estimes més. I el cop que ve, el contaire aportarà contes africans, dels que bufen el perfum càlid del saharà.

anna ha dit...

la reina de les neus

Miquel Casellas ha dit...

Molt poetica estas tu.

anna ha dit...

benvingut Miquel!