dilluns, 17 de desembre de 2007

el dir de l'aranya



... a la llum del meu entorn (Albert) , del meu entorn (Neus) , del meu entorn , del meu entorn i als fils que estaven allà i als que venien de Grècia, de la Sala, de Tolosa..., a la llum del meu entorn...



el dir de l'aranya


No sóc res, no sóc res.
Res més que un defecte en la llum.
Res més que un borralló de llana,
un borralló de fil en la llum.
No sóc gran cosa.
De la saliva en faig constel·lacions,
constel·lacions al fons de la llum.
Ombra en la llum on tot és llum
i tot és llum al meu entorn.


DIRE DE L'ARANHA Siái res, siái res./ Res qu'una de ca dins la lutz./ Siái pas qu'un peçuc de borrilhs,/ borrilh de peusses dins la lutz. / Siái pas grand causa. / Descopinha meu fau d'esenhas,/ d'ensenhas au fons de la lutz. / Sorna en la lutz on tot es lutz /e tot es lutz a mon entorn.

Poemes i proses de MAX ROQUETA




6 comentaris:

Joan deu Peiroton ha dit...

Genial, Anna. Gràcies.

jaumes ha dit...

ei Anna,
εί ραψώδη (rapsodi),

Gràcies per aquesta llum.

No deixes de fer carambolles sis plau,
necessitem ser enlluernats per la llum dels teus ulls entremaliats.
i dels fils dels fils dels fils


jaumes

Albert Serrano García, ha dit...

ostres...

Montse ha dit...

Hola Anna
No vaig poder venir, i tú saps que de bon grat hagués vingut a veure't i participar de la teva poesia, però et vaig tenir al cap tot el dia.
Espero que estiguis bé, i que segueixis tant bé com sempre.
La poesia reflecteix la qualitat de les persones i tú en tens, estic molt contenta d'haver-te conegut.
BONES FESTES , PETONS I AVBRAÇADES

anna ha dit...

ei gràcies!!!

aniré estirant d'aquests munt de fils de llocs remots...

Joan deu Peiroton ha dit...

Desitjo un feliç any nou per la nostra poetessa preferida! Ens tornarem veure (ja que som a expressar vots...), al Vallés Oriental o a qualsevol altre punt del planeta !!! Cuidà't bé de tu !!! Una abraçada ben forta !!!